top of page

FAQ

Hur kan jag veta om min order har gått genom?

Kort efter att ordern skickats till svenskstör.se bör du ta emot ett bekräftelsemail från oss. Om du inte fått ett bekräftelsemail, leta först i din skräppostmapp och ta annars kontakt med oss (uppge namn, telefon, mail och datum vid beställningen) skall vi försöka hjälpa dig så snart som möjligt.
Tag kontakt med vår kundservice via info@svenskstor.se innan du lägger en ny order.

Hur lång tid tar det tills jag tar emot min order?

Alla ordrar skickas inom 48 timmar efter beställningen eller enligt det valda leveransdatumet vid utcheckningen.

Hur packas min order?

Vi packar alla beställningar i termo-förpackningar med gelkuddar som håller livsmedel i rätt temperatur upp till 48 timmar.

Hur lång tid tar det till min retur blir processad?

Retur och ångerrätt gäller inte kaviaren. Så fort vi har tagit emot din retur för produkter som är inte klassificerad som livsmedel, verifierar vi din retur samt återbetalar beloppet för varan. Ta hänsyn till att det kan dröja 2 till 3 arbetsdagar tills dess att du ser beloppet på ditt konto. Varu-inspektion samt returprocessen kan ta upp till 2 veckor.

Vad ska jag tänka på efter mottagningen av min order?

Se till att ta emot din order personligen, öppna termo-förpackningen omedelbart efter mottagningen och ställ kaviaren i kylskåpet. Vi tar inte ansvar för uteblivna leveranser som inte tas emot direkt eller hamnar hos ett postombud.

Till vilka länder levererar svenskstör.se?

Just nu levererar vi endast till länder inom EU.

Har du andra frågor som vi har inte svarat på här?  
Tag gärna kontakt med vår kundservice för att få svar på dina frågor.

bottom of page